دستگاه عرق گیری تقطیر گلاب گیری تقطیر خانگی(سایت تخصصی دستگاه عرق گیری اصفهان )

دستگاه عرق گیری منازل و خانه تقطیر گلاب گیری تقطیر خانگی(بخش تخصصی دستگاه عرق گیری,گلاب گیری خانگی وصنعتی,قیمت وسایزهای دستگاه تقطیر) تلفن تماس09375451886-09305690923

دستگاه عرق گیری تقطیر گلاب گیری تقطیر خانگی(سایت تخصصی دستگاه عرق گیری اصفهان )

دستگاه عرق گیری منازل و خانه تقطیر گلاب گیری تقطیر خانگی(بخش تخصصی دستگاه عرق گیری,گلاب گیری خانگی وصنعتی,قیمت وسایزهای دستگاه تقطیر) تلفن تماس09375451886-09305690923

اوا گستر تولید کننده وتوزیع کننده دستگاه عرق گیری عرق گیری خانگی تقطیر خانگی گلاب گیری تجهیزات اشپز خانه صنعتی ترولی حمل غذا جاروی صنعتی کنسول بازی تلفن همراه ابسرد کن
09126706649
09198204617

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

فروش دستگاه عرق گیری و گلاب گیری سنتی و فلزی مناسب جهت استفاده منازل و عطاری ها، این دستگاه از جنس آلومینیوم و استیل مخصوص مواد غذایی ساخته شده و بسیار ساده عمل گلاب گیری و عرق گیری را برای شما انجام می دهد. در شش سایز متنوع ساخته شده و سفارش ساخت سایز های بزرگتر نیز پذیرفته می شود. برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمائید.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه عرق گیری ، گلاب گیری سنتی:

1- مخزن جوش: که از جنس استنلس استیل 304 (نگیر) و با ضخامت کافی (یا از جنس آلومینیوم ساخته شده و در قطر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد). دیگ فوق از بهترین مواد اولیه و ضخامت مناسب تهیه شده است.

2- قسمت بخار: نیز از جنس استنلس استیل 304 (نگیر) و با ضخامت کافی و به صورت مخروطی ساخته شده است و در داخل آن یک ناودانی در نظر گرفته شده که بخار پس از سرد شدن به داخل آن ریخته شده و به سمت لوله خروجی مخروطی شکل هدایت می شود.

3- لوله شیب دار ( ناودانی ): در محل بیرونی قسمت بخار جهت خروج قطرات تقطیر یا گلاب تعبیه شده است.

4- قسمت خنک کننده ( کندانسور) : که از جنس استنلس استیل 304 نگیر و با ضخامت کافی ساخته شده است که با قسمت 2 (قسمت بخار) از بیرون به صورت یکپارچه می باشد.

سفارش ویژه جهت ساخت این دستگاه امکان پذیر است.
وبسایت: www.anatajhiz.mizbanblog.ir
لطفا با تلفن: 09305690923
تماس بگیرید.


  • ana eslami

دستگاه عرق گیر خانگی, دستگاه عرق گیری, دستگاه تقطیر , دستگاه جهت گلاب گیری یا عرق گیری و تقطیر خانگی به صورت بسیار ساده و کاربردی ، جهت استفاده در منزل و عطاری ها تولید و ساخته شده است .

دستگاه عرق گیری جهت تقطیر گیاهان به صورت خانگی و عرق گیری از گیاهان مختلف مانند نعناع, بیدمشک, گل محمدی و گلاب گیری استفاده می شود. ویژگی های منحصر به فرد و عملکرد ساده و روان دستگاه عرق گیری خانگی باعث استفاده به سهولت در مکانهایی نظیر خانه شده است.

از دستگاه تقطیر خانگی می توانبد روی گاز منزلتان و یااجاق گازهای صنعتی مورد نظرتان استفاده نمایید.

همچنین دستگاه تقطیر دارای ویژگی اضافه نمودن شعله را به زیر مخزن دستگاه دارا میباشند .

آگهی رایگان-فروش دستگاه تقطیر خانگی سایزهفتاد لیتری ، گلاب گیری ، عرق گیری جهت عرق کشی از گیاهان داروی-1

دستگاه عرق گیری خانگی

برای انجام دادن کارهایی نظیر :

  • عرق گیری
  • گلاب گیری
  • عرق کشی
  • گلاب کشی

استفاده می شود.
برای گرفتن عرقیات گیاهان معطری نظیر نعناع , پونه , بیدمشک , رازیانه, بهار نارنج و حتی گیاهانی مثل دارچین و آویشن روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای شرایط و سختی های خاص خودش بوده و انجام آنها به آسآنی در هر مکانی میسر نیست ، ضمن اینکه همچین کاری بسیار پر دردسر و هزینه بر بوده و نیازمند دانش و تخصص در زمینه گیاه شناسی می باشد.

عرق گیاهان معطری مثل نعناع دارای خواص دارویی فراوانی بوده بطوری که می بینیم قسمت عمده تجویزات دارویی پزشکان محترم طب سنتی ایرانی شامل عرقیجات گیاهی می باشد.

حال ما دستگاهی طراحی و تولید کرده ایم که شما با استفاده از آن میتوانید به آسانی و بدون نیاز به صرف هزینه های جانبی ، عرق و یا گلاب از گیاهان معطر و مختلف را بگیرید.

دستگاه تقطیر و عرق گیری دارای پنج قسمت میباشد که در زیر به شرح کامل هر قسمت آن میپردازیم :

آگهی رایگان-فروش دستگاه تقطیر خانگی سایزهفتاد لیتری ، گلاب گیری ، عرق گیری جهت عرق کشی از گیاهان داروی-2

1.دیگ جوش استیل ضد زنگ

: این دیگ نقش مخزن دستگاه را برعهده دارد و در این دیگ آب میریزیم ، گیاه مورد نظرمونو قرار میدیم و روی شعله میزاریم. برای جلوگیری از زنگ زدن ، جنس دیگ از جنس آلمینیومی و یا استیل ساخته شده که دارای ضخامتی متناسب است. ضمن اینکه این دیگ نوعا از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه شده است تا ماندگاری آن بالا برده شود.

2.قسمت مخروطی تقطیر

: درون این قسمت بشکل مخروط طراحی شده ، بطوریکه وقتی بخار سرد شده حاصل از جوش آمدن مخلوط گیاه و آب به این قسمت میرسد ، از طریق انحنای بالا وارد لوله ناودونی میشود . این قسمت از مواد مرغوب استیل 304 ساخته شده است.

3.قسمت لوله شیب دار

:در سمت راست قسمت مخروطی تقطیر ، لوله ای بشکل ناودان طراحی شده که عرق خالص حاصله از دستگاه تقطیر از طریق مجراهای دورنی ، خارج میشود.

4.قسمت سرد کننده بخار حاصل از گیاه

: در درون قسمت مخروطی تقطیر ، قسمتی تعبیه شده که برای سرد کردن بخار حاصل از جوشاندن مخلوط آب و گیاه بکار میرود.

5. سر شلنگی

در قسمت سرد کننده بخار تعبیه داده شده که برای ورود آب از طریق شلنگ مورد استفاده قرار میگیرد ، ضمن اینکه در پایین قسمت مخروطی تقطیر ، یک شیر جهت خروج آب گرم شده نیز قرار داده شده است.

سایز های دستگاه گلاب گیری ، عرق گیری ، عرق کشی تقطیر خانگی، گلاب کشی:
1- سایز 1 ( 10 لیتری )
2- سایز 2 ( 20 لیتری )
3- سایز 3 ( 30 لیتری )
4- سایز 4 ( 40 لیتری )
5- سایز 5 ( 50 لیتری )
6- سایز 6 ( 70 لیتری )

ویژگی های دستگاه تقطیر
سایز دستگاه تقطیر سایز 10 لیتری سایز 20 لیتری سایز 30 لیتری سایز 40 لیتری سایز 50 لیتری سایز 70 لیتری
میزان بازدهی عرق در ساعت هفتصد سی سی یک لیتر یک و دو دهم لیتر یک و نیم لیتر دو لیتر سه و نیم لیتر
قطر دیگ جوش برحسب سانتی متر بیست و دو بیست و هفت سی سی و شش چهل پنجاه
ارتفاع کل برحسب سانتی متر چهل و هشت پنجاه پنجاه و پنج شصت شصت و پنج شصت و پنج

جهت سفارش ، میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید :

شماره تلفن جهت سفارش :09305690923

  • ana eslami

اخبار هنرمندان>بهنوش بختیاری در مراسم گلاب گیری

ana eslami | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

با حضور بیش از ده هزار نفر از گردشگران همزمان با شب میلاد حضرت علی (ع) اولین شب از سیزدهمین جشنواره گل وگلاب نیاسر با اجرای برنامه های متنوع و شاد توسط مجریان و هنرمندان سیمای جمهوری اسلامی ایران در محل تالار این شهر برگزار شد.

مهران غفوریان در نیاسر ، نیاسر ، مهران غفوریان
از برنامه های متنوع این جشنواره کنسرت محمد علی زاده ومهدی مدرس بود به همراه برنامه تقلید صدا و آتش بازی در تالار نیاسر از مهمانان ویژه این جشنواره هنرمندانی چون: آقای محمد رضا حسینیان مجری برنامه ومهران غفوریان و بهنوش بختیاری بودند.
حسینیان در گلاب گیری نیاسر ، مهران غفوریان ، گلاب گیری
بهنوش بختیاری در مراسم جشنواره گلاب گیری نیاسر ، گلاب گیری ، جشنواره گلاب گیری
بهنوش بختیاری پس از این مراسم در صفحه شخصی اش در فضای مجازی عکس زیر را منتشر کرد که در ادامه این عکس را مشاهده می کنید.

بهنوش بختیاری در میان گل های مریم ، جشنواره گلاب گیری ، حسینیان
  • ana eslami

گالری تصاویر> انواع دستگاه گلاب گیری صنعتی و سنتی

ana eslami | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ


  • ana eslami

دستگاه گلاب گیری ، عرق گیری، عرق کشی، گلاب کشی ( تقطیر خانگی سنتی): ادستگاه عرق گیری خانگی جهت تقطیر خانگی و عرق گیری گیاهان دارویی مانند نعناع, کاسنی, گل محمدی و گلاب گیری کاربرد دارد. طراحی منحصر به فرد و کارکرد ساده این دستگاه باعث کاربرد آسان این دستگاه در منازل میباشد.ین دستگاه جهت گلاب گیری و یا عرق گیری و تقطیر به صورت بسیار ساده و با کاربرد خانگی و در مدل های بزرگتر عطاری ( نیمه صنعتی ) طراحی و ساخته شده است.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه گلاب گیری ، عرق گیری ، تقطیر خانگی، عرق کشی، گلاب کشی:1

- مخزن مواد ( دیگ جوش ) : که از جنس استیل مواد غذایی بوده و با ضخامت مناسب ( استیل ضد زنگ). این دیگ از بهترین مواد اولیه و ضخامت مناسب تهیه شده است و دیگ چه از جنس آلومینیوم و چه از جنس استیل باشد به هیچ عنوان زنگ نمیزند.2- قسمت بخار: نیز از جنس استیل مواد غذایی 304 (نگیر) و با ضخامت مناسب و به صورت مخروطی ساخته شده است و در داخل آن یک ناودانی در نظر گرفته شده که بخار پس از سرد شدن به داخل آن ریخته شده و به سمت لوله خروجی مخروطی شکل هدایت می شود.3- لوله ناودانی شیب دار: که در محل بیرونی قسمت بخار جهت خروج قطرات تقطیر یا گلاب تعبیه شده است.4- قسمت خنک کننده بخار ( کندانسور) : که از جنس اسنتیل مواد غذایی و با ضخامت مناسب و کافی ساخته شده است که با قسمت 2 (قسمت بخار) از بیرون به صورت یک تکه است.5- در قسمت خنک کننده یک قیمت برنجی ( سر شلنگی) تعبیه شده جهت وصل شلنگ آب جهت ورود آب به قسمت خنک کننده و در طرف دیگر شیری جهت تنظیم آب خروجی تعبیه گردیده است ، که آب گرم خروجی را تنظیم می کند.6-واشر وبست نسوز جهت سهولت عمل تقطیر

سایز های دستگاه گلاب گیری ، عرق گیری ، عرق کشی تقطیر خانگی، گلاب کشی:

1- سایز 1 ( 10لیتری )000 180تومان

2- سایز 2 ( 20 لیتری )000 210تومان

3- سایز 3 ( 30 لیتری )000 240تومان

4- سایز 4 ( 40 لیتری )000 270تومان5

- سایز 5 ( 50 لیتری )000 350تومان

6- سایز 6 ( 70 لیتری )000 500

مدت زمان تحویل به خریدار:1- جهت تهران فوری و نهایت 2 ساعت بعد از سفارش.2- جهت مراکز استان 24 ساعت بعد از سفارش.3- جهت شهرستان ها 48 ساعت بعد از سفارش. سفارش ویژه برای ساخت ظرفیت بزرگتر و جنس استیل و تغییرات دیگر امکان پذیر است.


  • ana eslami

  • ana eslami

گالری تصاویر>گلابگیری در قمصر کاشان

ana eslami | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ

  • ana eslami

اخبار ورزشی >کی‌روش و همسرش در گلاب‌گیری کاشان + عکس

ana eslami | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

کی‌روش و همسرش در گلاب‌گیری کاشان + عکس

کی‌روش و همسرش در گلاب‌گیری کاشان در گلاب‌گیری کاشان

 کی‌روش و همسرش در گلاب‌گیری کاشان


  • ana eslami